Proiectul moldo-elvețian „Viață sănătoasă: reducerea poverii bolilor netransmisibile” vine să contribuie la îmbunătățirea stării de sănătate a populației țării, în special, din zonele rurale, prin reducerea poverii bolilor netransmisibile. Viziunea noastră este ca Republica Moldova, către anul 2030, să-și atingă obiectivele privind Acoperirea universală cu servicii medicale (UHC) și a Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă (ODD) legate de sănătate. Urmând această viziune, am trasat trei rezultate pentru a atinge obiectivul propus:
Ținând cont de reformele majore în curs de desfășurare în Republica Moldova, proiectul „Viață sănătoasă: reducerea poverii bolilor netransmisibile” sprijină autoritățile în domeniile de consolidare a sănătății publice, a promovării sănătății și asistenței medicale primare, atât la nivel național cât și local.
Strategia de comunicare este un instrument de management, menit să dezvolte viziunea, imaginea și cultura instituțională. Documentul descrie abordarea în care instituția își atinge obiectivele strategice și fluxurile de comunicare pe intern și extern. Pentru a reuși în consolidarea sănătății publice și în promovarea sănătății, autoritatea națională din domeniu, Agenția Națională pentru Sănătate Publică (ANSP) este interesată și are nevoie de o strategie de comunicare instituțională cu un plan de acțiuni pentru anii 2024-2025.
Strategia de comunicare va contribui la dezvoltarea ANSP ca instituție, fiind parte a managementului strategic. Proiectul va acorda suport în elaborarea Strategiei de comunicare instituționale pentru toate domeniile de competență atribuite prin actele normative în vigoare, astfel ca documentul să contribuie la organizarea comunicării instituționale, precum și la dezvoltarea capacităților de comunicare ale angajaților serviciului de sănătate publică pentru a crește percepția imaginii instituționale de către partenerii și beneficiarii ANSP.
Activitatea de elaborare a Strategiei de comunicare instituțională a ANSP este parte componentă a Rezultatului 1 al proiectului (vezi mai sus) cu activitatea 1.3. de susținere continuă a consolidării instituționale a ANSP și sub-activitatea 1.3.2. de acordare a suportului în elaborarea Strategiei de comunicare a ANSP.
Proiectul își desfășoară activitatea în Republica Moldova prin intermediul Unității de Facilitare a Proiectului (UFP), cu sediul la Chișinău.
Obiectiv
Elaborarea strategiei de comunicare instituțională a ANSP și a planului de comunicare strategică pentru anii 2024-2025 care vor contribui la organizarea comunicării instituționale, precum și la dezvoltarea capacităților de comunicare ale angajaților serviciului public de sănătate și va crește percepția imaginii instituționale de către partenerii și beneficiarii ANSP.
Sarcini de bază
Sub supravegherea și în strânsă colaborare cu Experta în comunicare a proiectului, compania va realiza următoarele sarcini:
Activitatea companiei va începe imediat ce contractul de prestări servicii va fi încheiat și va dura până la 30 septembrie 2023.
Toate materialele elaborate în limitele prezentului contract trebuie predate partenerului în conformitate cu termenele indicate în contract.
Prețurile vor fi indicate în lei moldovenești, la cota de 0%TVA. Dosarul va fi expediat proiectului la adresa de e-mail: info@viatasan.md.
Data limită de înscriere la concurs: termen extins, până pe 5 aprilie, ora 24:00. Propunerile primite după această dată nu vor fi luate în considerare.
|
Descrierea serviciului |
Preț FĂRĂ TVA (20%), MDL |
Valoarea TVA, MDL |
Preț cu TVA (20%), MDL |
Complianța cu output-urile solicitate |
1 |
5 interviuri cu membrii Conducerii ANSP pentru identificarea locului Strategiei de comunicare instituțională a ANSP și formularea viziunii actualizate a organizației |
|
|
|
Ofertanții vor comenta subliniind abaterile și excepțiile de la Termenii de referință |
2 |
3 focus grupuri cu angajații la trei niveluri de management pentru identificarea nivelului culturii interne, valorilor și perceperii imaginii |
|
|
|
Ofertanții vor comenta subliniind abaterile și excepțiile de la Termenii de referință |
3 |
1 raport detaliat a situației actuale privind imaginea, valorile, cultura instituțională (max. 2-3 pag) și 1 prezentare |
|
|
|
Ofertanții vor comenta subliniind abaterile și excepțiile de la Termenii de referință |
4 |
5 ateliere de lucru cu membrii Conducerii ANSP și a secției de comunicare cu mass-media pentru a dezvolta strategia |
|
|
|
Ofertanții vor comenta subliniind abaterile și excepțiile de la Termenii de referință |
5 |
1 Cadru strategic de comunicare (1 tabel) și 1 Notă strategică/Strategic memo (max. 6-10 pag) cu descrierea provocărilor și a programului de comunicare care va ajuta organizația să depășească provocările |
|
|
|
Ofertanții vor comenta subliniind abaterile și excepțiile de la Termenii de referință |
6 |
Obiective de comunicare strategică (1 ppt) |
|
|
|
Ofertanții vor comenta subliniind abaterile și excepțiile de la Termenii de referință |
7 |
Strategia de comunicare instituțională a ANSP cu planul de comunicare pentru anii 2024-2025 |
|
|
|
Ofertanții vor comenta subliniind abaterile și excepțiile de la Termenii de referință |
8 |
Plan de instruire pentru aplicarea strategiei de comunicare instituțională a ANSP |
|
|
|
Ofertanții vor comenta subliniind abaterile și excepțiile de la Termenii de referință |
Mai multe detalii despre serviciile descrise mai sus le puteți solicita la adresa de e-mail lilia.onea@viatasan.md